Święta Bożego Narodzenia kojarzą nam się w dużym stopniu z prezentami – nic dziwnego więc, że świąteczne gadżety reklamowe są chętnie wykorzystywane przez firmy. To świetna okazja, by podtrzymać relację z klientem, przypominając mu o nas, jak również i docenienie pracowników oraz partnerów biznesowych! Ten artykuł zawiera sugestie, które pozwolą w najlepszy możliwy sposób świąteczne gadżety dla celów firmy.
Spis treści
Im wcześniej, tym lepiej
Jak wiadomo, jeśli chodzi o reklamę, sezon świąteczny zaczyna się już jesienią… To samo tyczy się dostępności gadżetów reklamowych – zaczynają być sprzedawane już we wrześniu i jeżeli nie podejmiemy odpowiednio szybkich działań, możemy przekonać się, że nie uda się nam zakupić upominków, które zrobią odpowiednie wrażenie… Dzięki wczesnemu zadbaniu o tę kwestię ma się również więcej czasu na podjęcie właściwej decyzji.
Prezenty uniwersalne czy osobiste?
Dobierając gadżety, można poczuć się rozdartym: z jednej strony ważne jest, by prezent był trafny – a więc częstym wyborem są prezenty bardzo uniwersalne, które odpowiadają prawie każdemu. Są to na przykład:
- ozdoby choinkowe – ich użyteczność jest oczywista, w końcu każdy potrzebuje mieć, co zawiesić na choinkę
- świąteczna porcelana – prawdziwy evergreen, w końcu każdy lubi napić się w długie zimowe wieczory gorącej kawy, herbaty, a świąteczne kubki czy filiżanki nadają temu jeszcze bardziej przyjemnej atmosfery
- minichoinki – zawsze się sprawdzają! Postawione w biurze, doskonale przypominają o Świętach.
- standardowe gadżety reklamowe ze świątecznym motywem – długopis czy pendrive ze świątecznym motywem graficznym również może bardzo spełnić swoją funkcjęZ drugiej strony jednak warto postarać się o odrobinę oryginalności, dzięki której upominek ma większą szansę zostania zapamiętanym – chociaż jest to opcja bardziej ryzykowna, bo można podarować coś zupełnie nietrafionego. Z drugiej strony możemy posilić się o coś bardziej osobistego i oryginalnego, szczególnie jeśli chodzi o prezenty biznesowe. Tutaj można zdecydować się np. na:
- kosze świąteczne z delikatesami – tutaj najlepiej stawić na mniejszą ilość starannie wyselekcjonowanych produktów, a nie dużą ilość powszechnie dostępnych
- rękawiczki czy czapki świąteczne – zawsze trafione i przydatne!
- Kupowanie tego rodzaju prezentów jest ryzykowne, jeżeli nie zbada się dokładnie potrzeb odbiorcy, dlatego należy najpierw dobrze się z nimi zapoznać, by uniknąć wpadki. W ten sposób jednak można sprawić, że odbiorca poczuje się o wiele bardziej wyróżniony!
Świąteczna radość
Umiejętne dobranie świątecznych gadżetów nie jest w gruncie rzeczy bardzo trudne, jednak należy przy tym pamiętać o trzymaniu się kilku podstawowych zasad. Dzięki temu klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi poczują się docenieni, a firma zacznie im kojarzyć się ze wspaniałym świątecznym czasem!
W przygotowaniu artykułu pomogła strona Gadżet-Reklamowy.pl.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.